1 Opweg naar Amerika

31 december 2017 - Nederhorst den Berg, Nederland

Heerlijk relax ontbijten in Nederhorst zo begon de dag. In de auto en hallo Schiphol, alles relax en gezellig want wij hebben vakantie!!!!

Ken je dat gevoel dat je helemaal klem zit in je vliegtuigstoel ? Nou wij niet hoor, onze benen waren gewoon te kort voor de heerlijke ruime comfort+ stoelen. Wij zitten natuurlijk niet graag tussen de pleps 😂

Helemaal relax kwamen we aan in Atlanta, home of Delta, volledig klaar om in volle vaart te beginnen aan onze race tegen de klok. We hadden een overstap van ongeveer 2 uur. De eerste hobbel is customs, mensen die wel eens in de USA zijn geweest weten dat dit een hele hobbel is om te overwinnen, niet dat ze nou zo vreselijk moeilijk zijn maar het duurt en duurt. Uiteraard blijven wij positief, helaas voor ons hielp onze positieve houding ons dit keer niet en miste we onze vlucht.

Niet getreurd Delta had een goede service, we kregen etensbonnen, een hotelkamer, en wat toiletartikelen en we hebben ook nog wat van de omgeving kunnen zien. Hoeveel mensen kun en nou zeggen dat ze Christmasdinner hebben gegeten bij de IHOP :-).

En wat maakt ons het ook uit, wij hebben toch al vakantie en alles wat we meemaken is een nieuw avontuur.