15 Slash

12 januari 2018 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Na een onrustige nacht even bij komen onder een warme douche! Tja ik denk dat vliegen toch altijd weer spannend is, of gewoon weer terug naar huis toe, geen idee!
We pakken onze backpacks in en nemen afscheid, op naar Cruise America!
Nu worden wij toch een beetje verdrietig, het is tijd om Bulletje, onze gespierde stier, weg te brengen.
Kloppen nog even op het dashboard met de woorden, Thanks Bulletje, je hebt het goed gedaan!!
En via de UBER app bestel ik een toet die ons naar McCarren Airport brengt, nogmaals wat een super systeem, wij zijn helemaal UBER!!
Bij Delta even de backpacks afgegeven, binnen no time door de security (Na er uitgepikt te worden voor een drugs test op een zakje M&M's) en hopla in het magneet treintje naar de D gates.
Wij eten nog een broodje bij de Starbucks en chillen een beetje.
En dan, ja dan gebeurd het.. er komt een man en een vrouw aangelopen.. Ha! denk ik, daar zal je m hebben.. Slash, je weet wel.. van Guns N Roses, mijn favo band! En dan dringt het tot me door... ik roep naar Cindy.. Slash, Slash, Slash.. ze kijkt op.. huh wat... en dan ziet ze hem ook.. ik ben stomverbaasd en vergeet hem te vragen voor een fotootje.. hij kijkt nog wel even op, en loopt door.. nog geen meter zat er tussen ons, en ik verstijf helemaal... hahaha... het verlegen kind in mij, kwam weer heel even boven!!
Met een big smile stappen wij het vliegtuig in, wij kijken tijdens het opstijgen nog één keer naar "de strip" en zeggen.. thanks Vegas and thanks Road trip, we had a blast!!