5 Op naar Monument Valley

31 december 2017 - Grand Canyon Village, Arizona, Verenigde Staten

Afgelopen nacht was het -15.. brrr
De ramen bevroren en ook gewoon koud.. we besluiten om toch maar weer een Wal-Mart op te zoeken onderweg om wat extra dekens in te slaan, speciale anti vries voor het drinkwater systeem van Bulletje en de oud en nieuw inkopen.
Maar eerst rijden wij de oost kant van de GC op om via de Watchtower point nog 1 maal te genieten van deze mooie GC.
Onderweg doen we nog heel even een breaktest omdat meneer en mevrouw Deer besluiten over te rennen...
Nu onderweg naar een bucketlist puntje van mij.. Horse Shoe Bend.. en na een paar uurtjes sturen zijn we daar dan.. even Bulletje parkeren is nog een klein issue'tje maar ook dit komt voor de bakker.
Na een half uurtje hiken door het mulle zand, zijn wij daar eindelijk, het is druk maar we genieten! Het is prachtig en zoals ik me dat had voorgesteld. Wij zijn HAPPY!!
Even verderop in Paige zijn we naar de Wal-Mart geweest om de dekens in te slaan.. nog een hele warme gegrilde kip gescoord (en verorbert)
En op naar Monument Valley.
De weg naar Monument Valley is werkelijk prachtig! Eenmaal aan gekomen blijkt de Campground die we in gedachten hadden gesloten.. mmm dan maar even verder zoeken, en vinden niet veel later een prachtige Campground vlakbij het John Wayne's cabin met full hookup!
Heerlijk en vooral mooie plek om oud en nieuw te vieren! We blijven dus meteen voor 2 nachten.
G-nite!