3 Geen backpack, maar een Campertje

31 december 2017 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

En ja hoor.. Uiteraard staan we om 04h00 klaar wakker te zijn, naar elkaar kijkend, schouderophalend.. tja.. het is LV dus we kunnen gewoon ff kijken wat er te doen is.
Na rustig aan gedoucht te hebben en na alles weer te hebben ingeladen, gaan wij naar beneden om eens te kijken wat "The Buffet" te bieden heeft. Er is niets lekkerders, dan zo vroeg al van de fried Chicken te peuzelen, Aziatisch voer en niet te vergeten bacon, bacon en nog eens bacon....(maar dan met worstjes)
Het kan niet op!
We gaan een wandelingetje maken naar Mandalay Bay, bekijken wat winkeltjes onderweg en belanden later weer in ons hotel bij de Titanic expositie, Cindy wil die heel graag zien. To make it count!

Na de mooie expositie lopen wij naar de Bell balie om onze backpacks op te halen die wij vanmorgen daar hadden achtergelaten.
De net geïnstalleerde UBER app aan gezet en op de knop gedrukt dat wij een UBER nodig hebben!
Pling... er komt direct een bericht binnen van "Michelle" dat zij met 1 minuut voor het Hotel staat aan de rechterzijde.. Als we daar aankomen staat ze daar ook en brengt ons naar Henderson.. bij aankomst is de rekening al automatisch betaald en rest ons alleen een fooitje te geven.
Ps ze was flight attendant dussss Michelle en Cindy hebben zo'n beetje de hele weg gebrabbeld.
Nu... tja.. bijna Bert... bijna!!!
Nog heel even de papperrassen door nemen en dan.. daar komt hij aan..altijd geef ik de voorkeur aan vrouwen namen bij auto's.. maar dit, dit is een kerel, een beest een hele dikke vette BULL die ik maar eens even bij z'n horens moet gaan vatten..
Ons Campertje is de C30 en meteen de grootste die wij kunnen huren..
Voor de kenners. Een Ford F450 Super Duty, 6,8 ltr V10, 3 valve SOHS met het luttele vermogen van zo'n 385 PK die dat overbrengt op een selective 6 versnelingen tellende automatische versnellingsbak zo dat die het weer kan overbrengen naar de dubbellucht achterwieltjes..
Mijn God!!! Skiet op met die uitleg over hoe en wat met dit hok!!! Skiet op!!!! Ik ... ja ik... wil NU met deze stier de weg op!!
Als we eenmaal rijden stijgt mijn mannelijkheid wel een beetje hoor. Sjowheej wat een bakbeest is dit zeg.. ik noem hem Bulletje!
Met een draaicirkel van een normaal Nashcar circuit gaan wij op weg naar
De Wal-Mart om de eerste boodschappen te doen.
We hebben drank en avond eten gescoord en nu op weg naar de Hoover dam(n)..
Okeej voor Cindy was dit natuurlijk nieuw en fantastisch.. maar ik was hier nog nooit eerder geweest dat er :
500.000 Chinezen liepen, er mega parkeerplaatsen zijn gemaakt en dat parkeren $10,- kost, dat er restaurants zijn gebouwd, dat als je er eindelijk na een uur er overheen bent gereden niet meer door kan rijden en dus ook weer terug moet...
Was het nog maar vroeger.. samen met Frido in een Ford F150 pick-up truck uit het jaar kruik, en bijna niemand om je heen.. laat staan een met 6x #fototoestelbehangendechinees.
Maar Cindy genoot, dus ik ook.
Op naar Kingman, de KOA Campgound.
Sweet dreams!

1. Berto: