14 Henderson

12 januari 2018 - Henderson, Nevada, Verenigde Staten

Tik, tik, drup drup.... en los!!! Met bakken komt het naar beneden, en kruipen nog dichter tegen elkaar aan, eigenlijk klinkt het fantastisch al díe regen op het dak van Bulletje.
Stipt om 08h50 start Cindy het paardje op voor een "final spin" naar de verhuur locatie, mevrouw draait rustig aan de weg op en geeft dan ons paardje de sporen.. ze laat op een (niet al te) rustige manier zo'n 415 paardjes los op de achterwielen en ons paardje begint zijwaarts uit te breken, als een Pro corrigeert Cindy, en breekt het paardje de andere kant uit, wederom corrigeert zij, om niet veel later met een krappe 45mph in de bebouwde kom, de achterwieltjes te laten stoppen met spinnen.. ik gier het uit van het lachen en mij valt op dat ze dit ook gewoon schuin zittend en met maar 1 hand aan het stuur heeft uitgevoerd! The all American way...
Wij leveren de auto in en nemen met enig respect afscheid van ons paardje en worden niet veel later door het verhuurbedrijf terug gebracht naar het RV Park.
Top service trouwens!!!

Wij ruimen nog wat op, koppelen Bulletje af en rijden het park af, op weg naar Henderson Nevada dat tegen Las Vegas aan ligt.
Deze weg is echt een dooddoener BLEH! Recht toe recht aan en niet veel scenery om ons heen.
De weg is 287mijl lang en je doet er gemiddeld een 4,5 uur over om er te komen, wij rijden met Bulletje natuurlijk niet voluit, en doen er dan ook iets langer over, ook omdat wij onderweg nog even stoppen bij Peggy Sue, een echte Amerikaanse Diner in de jaren 50 stijl. http://www.peggysuesdiner.com
Het is geweldig, het personeel loopt er in de jaren 50 stijl, de muziek en de entourage, alles klopt! Dus ook maar een jaren 50 burgertje... 1tje kan nog wel....
Onderweg begint het langzaam aan te spetteren om niet veel later over te gaan in regen.. het droogte record staat van af vandaag in Las Vegas op 116 dagen, en zijn ze allemaal blij, het blijft 2 dagen regenen en goed ook!
Ik had stiekem nog een kleine verrassing voor Cindy in petto, en uiteraard niks verklapt. Wij zijn namelijk onderweg naar Leree, Ron en Mary.. dat wist ze, ik had alleen stiekem de TomTom veranderd naar een ander adres, en dat was hilarisch!! Aangekomen in LV zegt de TomTom hier links en na 1/4mijl rechts en uw eindbestemming is bereikt.. wij draaien met Bulletje een industrieterrein op, en Cindy kijkt om zich heen en zegt super kalm, ik denk dat Leree een verkeerd adres heeft door gegeven, ik neem aan dat ze niet hier in een loods.... en het word stil, en dan roept ze, yes yes yes.. owh dit vind ik echt gaaf. Voor dat ik Bulletje geparkeerd heb, staat Cindy al buiten onder het reclamebord van The Gun Store LV.
Wij gaan naar binnen en Cindy rent naar de toilet, ik reserveer een baan en 3 wapens waarmee ze lekker even los kan gaan. De instructeur komt en steld zich netjes voor, en neemt ons mee naar de baan. Tuurlijk dragen wij een veiligheids bril en oorkappen.
Als eerste krijgt Cindy een Sig Sauer P226 in haar handen, en mag ze los gaan op haar zelf uitgekozen target. Die smile op haar face is echt elke penny waard.
Het 2e gevecht wat Cin gaat leveren is met een vol automatische Colt M16... bam bam bam..... bam bam bam..... bam.bam.bam..... bam bam bam... wat een geweld zeg met zo'n apparaat! En dan de laatste, maar opzeker niet de minste.. ook een vol automatische Heckler & Koch MP 5.
Ze knalt heul haar target aan gort.. het is een geweldige ervaring, zelfs de instructeur staat te genieten van Cindy's optreden.
Zij mag haar doorboorde targets mee nemen, en een T-shirt van The Gun Store.. deze smile blijft er nog wel even opzitten en de verrassing is geslaagd!
Op naar Leree, nog 10 mijl rijden door de regen en de avondspits naar Henderson. Wij rijden een prachtige wijk binnen (was hier nog niet geweest sinds hun verhuizing) en staan niet veel later bij ze thuis.
De mega garage staat open waar ze op ons staan te wachten. Het is een fijn weerzien en ploffen snel neer met een pilsje. Na even bij gekletst te hebben, moeten wij toch even de Harley aanraken, naast de Harley staat "Eleanor" een dikke vette handmade Bike.. man man wat een motorfiets is dat zeg.. Ron start haar ook nog even voor ons, en geeft een uitleg over dit pracht exemplaar.
De fles whisky komt op tafel en de Fireball.. het word een super gezellige avond.
Maar na een paar shotjes en pilsjes is het over en uit met Bertje..
The last shot of whisky knocked me down..... ik kruip lekker bij hun onder de wol.
Cindy gaat nog even met Leree en Ron de RV leeghalen, en alle overgebleven boodschappen en spulletjes kunnen bij hun blijven, wij brengen namelijk morgen Bulletje terug, en gaan daarna op huus an!
Thanks for the awesome party!!!

1. Mischa:
    12 januari 2018